Direktlänk till inlägg 16 november 2008

Redan söndag

Av orettvist - 16 november 2008 13:40


Jaha, redan söndag igen, vad veckorna går fort. Idag har jag lite mer energi har dammsugit överallt, förutom Elins rum. Det måste hon fixa själv, just nu är hon på dans. På söndagar är den Linas lediga dagar, som hon får göra precis vad hon vill, sova bort dagen om hon vill :). Alla dom andra dagarna så är det mycket träning å bli stark inför den 3dje transplantationen. Så idag får Lina ringa när hon vaknat å är piggelin,KÄMPEN. Planerna är oxå att hon ska komma hemåt, till hemsjukhuset, framöver. Jag längtar!!!, kanske redan till jul kanske?! :). Nä nu ska jag ta å diska lite, vi höres / kram



 
 
Lina

Lina

17 november 2008 00:42

Jag längtar jag med!!
Hoppas verkligen jag 'vågar' :)

Saknar dig älsklings-mamma

http://carro11.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av orettvist - 9 januari 2009 15:48

Hej, oj vad länge sen jag skrev, mm..., har inte haft tid eller ork. Idag är det 1 år sen min dotter blev uppringd av Sahlgrenska för en transplantation. Vilket jobbigt år, med många bakslag, men även glädje. Den 17 Dec, flög ju vi hem till hemsjukhu...

Av orettvist - 19 december 2008 01:01

  Godkväll eller mitt i natten eller tidig morgon.  Jag kom precis hem från sjukhuset där min dotter ligger nu. Hon flyttade hem till Gävlesjukhus, från Sahlgrenska. Jag var ju hos henne på sahlgrenska förra veckan,när jag kom dit fick jag höra att d...

Av orettvist - 6 december 2008 00:25

  Äntligen har jag kommit ner till min dotter Lina, som ligger inne på Sahlgrenska. Hon har legat inne sen den 9 januari,genomgått 2st tunntarmstransplatationer, som inte har gått så bra. I somras blev hon uppsatt på väntelista igen för en multiorgan...

Av orettvist - 24 november 2008 20:30

  Hello, Danne som är i Göteborg ringer mig när jag är på väg hem från Ica maxi,  å talar om att det brinner några hus ifrån mitt :O. HJÄLP! Går å kollar när jag går hemåt, det var i ett av min dotters kompis hus. Ser henne stå ute på balkongen. Allt...

Av orettvist - 23 november 2008 19:41

  Precis, här är det snöstorm, snöat hela dagen. Det har börjat blåsa mer å mer oxå, blev det ju ljusare ute ju :). Jag vet att jag är dålig på att skriva inlägg, lite lat ja. Idag har jag varit i förrådet å letat 1:a advetsgrejor, dom stog ganska br...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards